Garanția Plantelor

This is a great space to write long text about your company and your services. You can use this space to go into a little more detail about your company. Talk about what services you provide.

Salut, iubitor de plante! Ia cunoștință cu Garanția produselor Floral Soul!

Plantele Floral Soul sunt dobândite în urma unui proces atent de selecție și verificare. Zilmic avem grijă ca plantele să fie îngrijite și sănătoase, astfel încât să corespundă cu dorințele clienților noștri. Avem grijă să le ambalăm corespunzător și să le livrăm în maximă siguranță.

Iubim toate plantele și ne dorim să le iubiți la fel de mult și voi! Ca și în cazul tuturor ființelor vii, plantele au variații naturale atât în ​​ceea ce privește dimensiune, cât și formă sau culoare, nu pot fi identice sută la sută.

Majoritatea plantelor nu apreciază schimbările drastice ale mediului, iar o călătorie la dvs. acasă se califică drept o mare schimbare. Vă rugăm să vă așteptați la câteva mici imperfecțiuni cosmetice sau oboseală generală după transplantare. Majoritatea plantelor nu apreciază schimbările drastice ale mediului. Odată adaptate cu lumina, umiditatea și temperatura  corespunzătoare, noile plante ar trebui să se aclimatizeze la noul spațiu și să prospere în decurs de câteva zile până la câteva săptămâni. Plantelor le este specific acomodarea la noul ghiveci și spațiu, respectiv pot avea o creștere mai lentă în primele săptămâni sau luni; la fel le este specific îngălbenirea frunzelor, defolierea sau pierderea frunzelor.

După achiziționare, vă oferim un suport informațional de îngrijire în detaliu, prin intermediul Bibliotecii de Plante și al blogului, la fel, vă ghidăm pentru a rezolva toate neclaritățile apărute via email, telefon, Instagram, Facebook sau alte canale de comunicare, cât și în cadrul Orangeriei Floral Soul, M. Kogălniceanu, 54,

Garanția propriu-zisă 

  1. Garanția presupune rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului în primele 14 zile de la procurarea produsului.
  2. Ghidarea în remedierea problemei apărute via email, telefon, Instagram, Facebook sau alte canale de comunicare, cât și în cadrul Orangeriei Floral Soul, M. Kogălniceanu, 54, și reabilitare gratuită în primele 30 de zile de la procurarea produsului.

Rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului în primele 14 zile de la procurarea produsului.

  1. Rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului se oferă în primele 14 zile de la procurarea produsului.
  2. Rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului se aplică doar prin prezentarea facturii sau a bonului fiscal.
  3. Rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului poate fi inițiată doar în cazul în care produsul este returnat în starea în care a fost procurat.
  4. Echipa Floral Soul îți rezervă dreptul de a determina starea produsului pentru a iniția sau a refuza inițierea rambursării contravalorii sau înlocuirii produsului. Echipa Floral Soul își rezervă dreptul de a lua o decizie în privința veridicității modului de îngrijire respectat și comunicat de către client, în cazul în care starea plantei nu corespunde celor descrise. (Spre exemplu: clientul a comunicat că a udat regulat planta, dar echipa Floral Soul constată o insuficiență de udare care a contribuit la deteriorarea plantei etc.)
  5. Echipa Floral Soul își rezervă dreptul de a stabili loturile neconforme. Acceptăm spre retur plante cu imperfecțiuni dacă tot lotul de plante de la furnizor a fost identificat cu aceeași problemă.
  6. După expirarea celor 14 zile din momentul cumpărării, mai puteți beneficia de ghidarea în remedierea problemei și/sau reabilitare gratuită în cadrul Orangeriei pe un termen de 30 de zile din momentul cumpărăriii.

Ghidarea în remedierea probleme și reabilitare gratuită în primele 30 de zile de la procurarea produsului.

  1. Ghidarea în remedierea problemei și reabilitare gratuită se vor oferi gratuit în primele 30 de zile de la procurarea produsului.
  2. Pentru solicitarea ghidării în remedierea probleme și reabilitare gratuită, vă rugăm să ne contactați via email team@floralsoul.md, telefon, Instagram, Facebook sau alte canale de comunicare, cât și în cadrul Orangeriei Floral Soul, M. Kogălniceanu, 54.
  3. Transmiteți-ne o descriere în detaliu a problemei și a modului de îngrijire (cât, cum, cu ce fel de apă udați și pulverizați planta, unde este poziționată, ce temperatură este în spațiul unde se află planta, alte detalii relevante), anexați cel puțin 3 fotografii sau un video demonstrativ al produsului.
  4. Veți beneficia de consultație individuală gratuită, evaluarea stării plantei de către echipa Floral Soul și oferirea sfaturilor de ajustare a rutinei de îngrijire.
  5. Dacă în urma consultării și a rutinei de îngrijire ajustate problema nu dispare, vă încurajăm să aduceți planta la Orangeriei Floral Soul, M. Kogălniceanu, 54, pentru consultări adiționale și reabilitare gratuită, sau puteți solicita deplasarea echipei Floral Soul (se va percepe o taxă pentru solicitare deplasare).

Echipa Floral Soul va avea grijă să ofere:

  1. Consultanță gratuită în alegerea plantelor conform condițiilor de interior.
  2. Transplantarea gratuită în ghivecele alese după criteriile necesare (diametru, tip de ghiveci potrivit plantei etc.), în amestec de sol corespunzător necesităților plantelor.
  3. Oferirea suportului informațional despre modul de îngrijire a plantelor procurate prin intermediul blogului, Bibliotecii de Plante, cât și a consultațiilor acordate în scris, la solicitare.
  4. Recomandarea plantelor potrivite în cazul prezenței copiilor sau animalelor de companie.

Responsabilitățile clientului:

  1. Vă rugăm să informați echipa Floral Soul despre condițiile exacte din apartament, casă, birou (nivelul de luminozitate, umiditate, locul amplasării, temperatura etc.) în procesul de alegere a plantei.
  2. Vă rugăm să informați echipa Floral Soul despre prezența copiilor și/sau a animalelor de companie. În cazul omiterii, Vă rugăm să informați echipa Floral Soul nu poartă răspundere pentru daunele cauzate și acestea nu sunt acoperite de garanție.
  3. Vă rugăm să respectați cu strictețe regulilor de îngrijire a plantelor și să vă informați individual prin accesul liber la Biblioteca de Plante, blog, consultări online etc.
  4. Vă rugăm să informați echipa Floral Soul în detaliu despre rutina de îngrijire (cât, cum, cu ce fel de apă udați și pulverizați planta, unde este poziționată, ce temperatură este în spațiul unde se află planta, alte detalii relevante).
  5. Vă rugăm să informați echipa Floral Soul despre apariția unor probleme în termen strict de 30 zile calendaristice de la procurarea produsului.

Garanția nu se aplică în următoarele situații:

  1. Transplantarea plantei a fost efectuată de către altcineva decât echipa Floral Soul (transplantarea incorectă poate duce la traumarea rădăcinilor care este un factor decisiv în deteriorarea rapidă a plantei sau chiar moartea acesteia).
  2. Prelucrarea plantelor cu fertilizanți, erbicide, insecticide care nu au fost indicate și/sau recomandate de echipa Floral Soul.
  3. Supra udarea/ udarea insuficientă a plantei, amplasarea necorespunzătoare a plantei (exces/ insuficiență de lumină), amplasarea plantei la temperaturi necorespunzătoare.
  4. Daunele cauzate de către client (frunze rupte, tije rupte, etc.).
  5. Transportarea individuală inadecvată (abandonarea temporară a plantei în temperaturi extreme, abandonarea pe o perioadă nedeterminată în automobil, transportarea neasigurată care duce la traumarea plantei).
  6. Tentative individuale de remediere a problemelor apărute într-un mod necorespunzător.

Cu dragoste de plante și de voi,
echipa Floral Soul