Garan╚Ťia Plantelor

This is a great space to write long text about your company and your services. You can use this space to go into a little more detail about your company. Talk about what services you provide.

Garan╚Ťia de 30 de zile Floral Soul

Plantele Floral Soul sunt dob├óndite ├«n urma unui proces atent de selec╚Ťie/verificare de la furnizor ╚Öi ne str─âduim ca plantele comandate s─â corespund─â ca soi, m─ârime, culoare ╚Öi stare de s─ân─âtate cu dorin╚Ťele clien╚Ťilor no╚Ötri. Avem grij─â s─â le ├«mpachet─âm corespunz─âtor ╚Öi s─â le livr─âm ├«n maxim─â siguran╚Ť─â.

Iubim toate plantele ╚Öi vrem s─â le iubi╚Ťi ╚Öi dvs.! Ca ╚Öi ├«n cazul tuturor fiin╚Ťelor vii, exist─â unele varia╚Ťii naturale at├ót ├«n ÔÇőÔÇőceea ce prive╚Öte dimensiunea, c├ót ╚Öi forma/culoarea. 

Majoritatea plantelor nu apreciaz─â schimb─ârile drastice ale mediului, iar o c─âl─âtorie la dvs. acas─â se calific─â drept o mare schimbare. V─â rug─âm s─â v─â a╚Ötepta╚Ťi la c├óteva mici imperfec╚Ťiuni cosmetice sau oboseal─â general─â. Odat─â adaptat─â cu lumina ╚Öi umiditatea adecvat─â, noua plant─â ar trebui s─â se aclimatizeze la noua sa cas─â ╚Öi s─â prospere ├«n decurs de c├óteva zile p├ón─â la c├óteva s─âpt─âm├óni.

Dup─â achizi╚Ťionare, p─âstr─âm leg─âtura ╚Öi v─â ghid─âm pentru a rezolva toate neclarit─â╚Ťile ap─ârute. La fel, v─â oferim un suport informa╚Ťional de ├«ngrijire clar prin intermediul Bibliotecii de Plante ╚Öi al blogului, ╚Öi ╚Ťinem leg─âtur─â direct─â via Instagram, Facebook, Viber etc. 

 Garan╚Ťia propriu-zis─â 

Garan╚Ťia ofer─â: ghidarea ├«n remedierea problemei ap─ârute prin apel telefonic, convorbiri scrise, vizit─â contra taxei de deplasare ╚Öi reabilitare gratuit─â. Garan╚Ťia este valabil─â ├«n cazul confirm─ârii c─â planta a fost ├«ngrijit─â conform recomand─ârilor Floral Soul, dar a suferit daune.

Pentru solicitarea garan╚Ťiei, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi pe Instagram, Facebook, Viber sau la adresa de e-mail team@floralsoul.md. Trimite╚Ťi-ne o descriere detaliat─â, anexa╚Ťi cel pu╚Ťin 3 fotografii sau video demonstrative ale pierderii suferite de c─âtre plant─â ╚Öi indica╚Ťi un num─âr de telefon.

Dac─â ├«n urma consult─ârii gratuite ╚Öi a unei rutine de ├«ngrijire ajustate problema nu dispare, pute╚Ťi aduce planta la Orangerie pentru consult─âri adi╚Ťionale sau pute╚Ťi solicita deplasarea echipei la domiciliu contra cost. ├Än primele 30 de zile, consultarea ╚Öi remedierea se vor oferi gratuit. 

Urm─âtorul pas ar fi evaluarea st─ârii plantei ╚Öi oferirea sfaturilor de ajustare a rutinei de ├«ngrijire via Biblioteca de Plante sau consulta╚Ťie individual─â gratuit─â. Dac─â ├«n urma consult─ârii problema nu a disp─ârut, pute╚Ťi aduce planta la Orangerie pentru consult─âri adi╚Ťionale sau solicita deplasarea echipei la domiciliu contra taxei de deplasare. ├Än cadrul deplas─ârii, consultarea ╚Öi remedierea se vor oferi gratuit. 

Condi╚Ťiile de garan╚Ťie:

  • Dac─â clientul a identificat lipsa de conformitate sau daune ale plantei, acesta este obligat s─â ne comunice acest fapt ├«n decurs de 30 de zile din momentul cump─âr─ârii.
  • Garan╚Ťia se aplic─â doar prin prezentarea facturii sau a bonului fiscal.
  • Echipa Floral Soul va avea nevoie de urm─âtoarele informa╚Ťii: rutina de ├«ngrijire detaliat─â, descrierea locului ├«n care a fost amplasat─â planta, temperatura locului cu pricina ╚Öi analiza detaliat─â a plantei la Orangerie.
  • Dup─â expirarea celor 30 de zile calendaristice, reabilitarea se va efectua contra cost.  
  • Planta sau plantele cu pricina trebuie s─â fi fost transplantate de echipa Floral Soul.
  • S-au respectat cu acurate╚Ťe regulile de ├«ngrijire recomandate de echipa Floral Soul,  prin consultarea Bibliotecii de Plante, blogului sau altor surse de informa╚Ťii. (Echipa Floral Soul ├«╚Öi asum─â dreptul de a lua o decizie ├«n privin╚Ťa veridicit─â╚Ťii modului de ├«ngrijire respectat ╚Öi comunicat de c─âtre client, ├«n cazul ├«n care starea plantei nu corespunde celor descrise. Spre exemplu: clientul a comunicat c─â a udat regulat planta, dar echipa Floral Soul constat─â o insuficien╚Ť─â de udare care a contribuit la deteriorarea plantei etc.)
  • Floral Soul ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a stabili loturile neconforme. Accept─âm spre retur plante cu imperfec╚Ťiuni dac─â tot lotul de plante de la furnizor a fost identificat cu aceea╚Öi problem─â.

Returul sau înlocuirea produselor

  • Rambursarea contravalorii sau ├«nlocuirea produsului se ofer─â ├«n primele 14 zile din momentul cump─âr─ârii.
  • Rambursarea banilor sau ├«nlocuirea poate fi ini╚Ťiat─â doar ├«n cazul ├«n care produsul este returnat ├«n starea ├«n care a fost procurat.
  • Returnarea/schimbul se face doar pe baza bonului sau a facturii fiscale.
  • Dup─â expirarea celor 14 zile din momentul cump─âr─ârii, beneficia╚Ťi de reabilitare gratuit─â ├«n cadrul Orangeriei pe un termen de 30 de zile din momentul cump─âr─ârii. 

Ce ofer─â Floral Soul:

  • Consultan╚Ť─â gratuit─â ├«n alegerea plantelor potrivite.
  • Asigurarea unei alegeri corecte a plantei pentru ambian╚Ťa descris─â de client. Floral Soul nu va recomanda plante nepotrivite pentru spa╚Ťii nepotrivite.
  • Transplantarea gratuit─â ├«n ghivecele alese dup─â criteriile necesare (diametru, tip de ghiveci potrivit plantei etc.).
  • Oferirea suportului informa╚Ťional despre modul de ├«ngrijire a plantelor achizi╚Ťionate prin intermediului blogului, Bibliotecii de Plante ╚Öi consulta╚Ťiilor acordate ├«n scris.
  • Recomandarea plantelor potrivite ├«n cazul prezen╚Ťei copiilor sau animalelor de companie.

Responsabilit─â╚Ťile clientului:

  • Informarea consultan╚Ťilor despre condi╚Ťiile exacte din apartament/cas─â/birou (nivelul de luminozitate, umiditate, locul amplas─ârii, temperatura etc.) ├«n procesul de alegere a plantei.
  • ├Än╚Ötiin╚Ťarea consultan╚Ťilor Floral Soul despre prezen╚Ťa copiilor ╚Öi/sau a animalelor de companie. ├Än cazul omiterii, consultan╚Ťii Floral Soul nu poart─â r─âspundere pentru daunele cauzate ╚Öi acestea nu sunt acoperite de garan╚Ťie.
  • Respectarea cu stricte╚Ťe a regulilor de ├«ngrijire ╚Öi informare ├«n mod individual prin accesul liber la Biblioteca de Plante, blog, consult─âri online etc.
  • Informarea echipei despre rutina de ├«ngrijire exact─â ├«n cazul unor pierderi/daune suferite de c─âtre plante (descrierea detaliat─â a rutinei de udare, amplasarea plantei ├«n interior, rutina de pulverizare, temperatura din odaie/birou/├«nc─âpere).
  • Informarea echipei despre apari╚Ťia unor probleme ├«n termen strict de 30 zile calendaristice din momentul achizi╚Ťiei.

Garan╚Ťia nu se aplic─â ├«n urm─âtoarele situa╚Ťii:

  • Transplantarea plantei a fost efectuat─â de c─âtre altcineva dec├ót echipa Floral Soul (transplantarea incorect─â poate duce la traumarea r─âd─âcinilor care este un factor decisiv ├«n deteriorarea rapid─â a s─ân─ât─â╚Ťii plantei sau chiar moartea acesteia).
  • Prelucrarea plantelor cu fertilizan╚Ťi, erbicide, insecticide care nu au fost indicate ╚Öi/sau recomandate de echipa Floral Soul;
  • Supra udarea/ udarea insuficient─â a plantei, amplasarea necorespunz─âtoare a plantei (exces/ insuficien╚Ť─â de lumin─â), amplasarea plantei la temperaturi necorespunz─âtoare;
  • Daunele cauzate de c─âtre client  care rezult─â ├«n daune fizice (frunze rupte, tije rupte, etc.);
  • Transportarea individual─â inadecvat─â (abandonarea temporar─â a plantei ├«n temperaturi extreme, abandonarea pe o perioad─â nedeterminat─â ├«n automobil, transportarea neasigurat─â care duce la traumarea plantei);
  • Tentative individuale de remediere a problemelor ap─ârute ├«ntr-un mod necorespunz─âtor.