Garanția de 30 de zile Floral Soul
Plantele Floral Soul sunt dobândite în urma unui proces atent de selecție/verificare de la furnizor și ne străduim ca plantele comandate să corespundă ca soi, mărime, culoare și stare de sănătate cu dorințele clienților noștri. Avem grijă să le împachetăm corespunzător și să le livrăm în maximă siguranță.
Iubim toate plantele și vrem să le iubiți și dvs.! Ca și în cazul tuturor ființelor vii, există unele variații naturale atât în ceea ce privește dimensiunea, cât și forma/culoarea.
Majoritatea plantelor nu apreciază schimbările drastice ale mediului, iar o călătorie la dvs. acasă se califică drept o mare schimbare. Vă rugăm să vă așteptați la câteva mici imperfecțiuni cosmetice sau oboseală generală. Odată adaptată cu lumina și umiditatea adecvată, noua plantă ar trebui să se aclimatizeze la noua sa casă și să prospere în decurs de câteva zile până la câteva săptămâni.
După achiziționare, păstrăm legătura și vă ghidăm pentru a rezolva toate neclaritățile apărute. La fel, vă oferim un suport informațional de îngrijire clar prin intermediul Bibliotecii de Plante și al blogului, și ținem legătură directă via Instagram, Facebook, Viber etc.
Garanția propriu-zisă
Garanția oferă: ghidarea în remedierea problemei apărute prin apel telefonic, convorbiri scrise, vizită contra taxei de deplasare și reabilitare gratuită. Garanția este valabilă în cazul confirmării că planta a fost îngrijită conform recomandărilor Floral Soul, dar a suferit daune.
Pentru solicitarea garanției, vă rugăm să ne contactați pe Instagram, Facebook, Viber sau la adresa de e-mail team@floralsoul.md. Trimiteți-ne o descriere detaliată, anexați cel puțin 3 fotografii sau video demonstrative ale pierderii suferite de către plantă și indicați un număr de telefon.
Dacă în urma consultării gratuite și a unei rutine de îngrijire ajustate problema nu dispare, puteți aduce planta la Orangerie pentru consultări adiționale sau puteți solicita deplasarea echipei la domiciliu contra cost. În primele 30 de zile, consultarea și remedierea se vor oferi gratuit.
Următorul pas ar fi evaluarea stării plantei și oferirea sfaturilor de ajustare a rutinei de îngrijire via Biblioteca de Plante sau consultație individuală gratuită. Dacă în urma consultării problema nu a dispărut, puteți aduce planta la Orangerie pentru consultări adiționale sau solicita deplasarea echipei la domiciliu contra taxei de deplasare. În cadrul deplasării, consultarea și remedierea se vor oferi gratuit.
Condițiile de garanție:
- Dacă clientul a identificat lipsa de conformitate sau daune ale plantei, acesta este obligat să ne comunice acest fapt în decurs de 30 de zile din momentul cumpărării.
- Garanția se aplică doar prin prezentarea facturii sau a bonului fiscal.
- Echipa Floral Soul va avea nevoie de următoarele informații: rutina de îngrijire detaliată, descrierea locului în care a fost amplasată planta, temperatura locului cu pricina și analiza detaliată a plantei la Orangerie.
- După expirarea celor 30 de zile calendaristice, reabilitarea se va efectua contra cost.
- Planta sau plantele cu pricina trebuie să fi fost transplantate de echipa Floral Soul.
- S-au respectat cu acuratețe regulile de îngrijire recomandate de echipa Floral Soul, prin consultarea Bibliotecii de Plante, blogului sau altor surse de informații. (Echipa Floral Soul își asumă dreptul de a lua o decizie în privința veridicității modului de îngrijire respectat și comunicat de către client, în cazul în care starea plantei nu corespunde celor descrise. Spre exemplu: clientul a comunicat că a udat regulat planta, dar echipa Floral Soul constată o insuficiență de udare care a contribuit la deteriorarea plantei etc.)
- Floral Soul își rezervă dreptul de a stabili loturile neconforme. Acceptăm spre retur plante cu imperfecțiuni dacă tot lotul de plante de la furnizor a fost identificat cu aceeași problemă.
Returul sau înlocuirea produselor
- Rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului se oferă în primele 14 zile din momentul cumpărării.
- Rambursarea banilor sau înlocuirea poate fi inițiată doar în cazul în care produsul este returnat în starea în care a fost procurat.
- Returnarea/schimbul se face doar pe baza bonului sau a facturii fiscale.
- După expirarea celor 14 zile din momentul cumpărării, beneficiați de reabilitare gratuită în cadrul Orangeriei pe un termen de 30 de zile din momentul cumpărării.
Ce oferă Floral Soul:
- Consultanță gratuită în alegerea plantelor potrivite.
- Asigurarea unei alegeri corecte a plantei pentru ambianța descrisă de client. Floral Soul nu va recomanda plante nepotrivite pentru spații nepotrivite.
- Transplantarea gratuită în ghivecele alese după criteriile necesare (diametru, tip de ghiveci potrivit plantei etc.).
- Oferirea suportului informațional despre modul de îngrijire a plantelor achiziționate prin intermediului blogului, Bibliotecii de Plante și consultațiilor acordate în scris.
- Recomandarea plantelor potrivite în cazul prezenței copiilor sau animalelor de companie.
Responsabilitățile clientului:
- Informarea consultanților despre condițiile exacte din apartament/casă/birou (nivelul de luminozitate, umiditate, locul amplasării, temperatura etc.) în procesul de alegere a plantei.
- Înștiințarea consultanților Floral Soul despre prezența copiilor și/sau a animalelor de companie. În cazul omiterii, consultanții Floral Soul nu poartă răspundere pentru daunele cauzate și acestea nu sunt acoperite de garanție.
- Respectarea cu strictețe a regulilor de îngrijire și informare în mod individual prin accesul liber la Biblioteca de Plante, blog, consultări online etc.
- Informarea echipei despre rutina de îngrijire exactă în cazul unor pierderi/daune suferite de către plante (descrierea detaliată a rutinei de udare, amplasarea plantei în interior, rutina de pulverizare, temperatura din odaie/birou/încăpere).
- Informarea echipei despre apariția unor probleme în termen strict de 30 zile calendaristice din momentul achiziției.
Garanția nu se aplică în următoarele situații:
- Transplantarea plantei a fost efectuată de către altcineva decât echipa Floral Soul (transplantarea incorectă poate duce la traumarea rădăcinilor care este un factor decisiv în deteriorarea rapidă a sănătății plantei sau chiar moartea acesteia).
- Prelucrarea plantelor cu fertilizanți, erbicide, insecticide care nu au fost indicate și/sau recomandate de echipa Floral Soul;
- Supra udarea/ udarea insuficientă a plantei, amplasarea necorespunzătoare a plantei (exces/ insuficiență de lumină), amplasarea plantei la temperaturi necorespunzătoare;
- Daunele cauzate de către client care rezultă în daune fizice (frunze rupte, tije rupte, etc.);
- Transportarea individuală inadecvată (abandonarea temporară a plantei în temperaturi extreme, abandonarea pe o perioadă nedeterminată în automobil, transportarea neasigurată care duce la traumarea plantei);
- Tentative individuale de remediere a problemelor apărute într-un mod necorespunzător.