FAQ

This is a great space to write long text about your company and your services. You can use this space to go into a little more detail about your company. Talk about what services you provide.

Aveți un spațiu unde pot vedea plantele?

Orangeria Floral Soul se află pe str. M. Kogălniceanu 54. Este deschisă între orele 10:00 și 19:00, de Luni și Vineri. Sâmbătă între ora 12:00 și 16:00. Vă așteptăm oricând dispuneți de timp.

Doresc o plantă pentru spațiul propriu,dar nu cunosc pe care să o aleg.

Vă rugăm să ne lasați un mesaj cu solicitarea dvs și câteva fotografii cu spațiul pe care doriți să îl înverziți. Echipa Floral Soul va face o selecție personalizată pentru starea de bine a dvs și a plantelor.

Nu cunosc cum să îngrijesc planta “existenta” sau procurata de la Floral Soul. Primesc instrucțiuni îmgrijire de la voi?

Echipa Floral Soul oferă tot suportul în îngrijirea și mentenața plantelor. În lista plante (link catalog) , puteți vedea diversitatea de plante dispobinile și tipsuri de îngrejire. 

La fel prestăm servicii de reabilitare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne lăsați un mesaj și noi revenim cu un apel în cel mai apropiat timp.

Efectuați livrări?

Echipa Floral Soul cu drag livrează orice plantă vă doriți. Suma livrării este de la 500 lei. 

Timpul și durata livrării o stabilim împreună cu dvs.

La fel prestăm servicii de reabilitare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne lăsați un mesaj și noi revenim cu un apel în cel mai apropiat timp.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de plantă comandată/solicitată? Retur de plantă?

Dacă nu sunteți mulțumiți de plantă (până la procurare), nu sunteți obligați să o procurați. Ne dorim să rămâneți mulțumiți de alegerea făcută. O să vă oferim toate detaliile și suportul pentru alegerea plantei potrivite. 

 

*retur la plantă după achitare – need to check with contabila – planta nu se returnează înapoi după momentul procurării.